jag - hata - henne

allright jag hatar dig mest av allt min äckliga förredetta vän! hur kan man bara lura folk på det där sättet. du är verkligen falsk och det sorgliga med det är att du inte vet de, fast alla försöker säga det till dig så lyssnar du inte. Du lyssnar inte. JAg hatar dig och du vet vem du är och jag vet att du läser de här! skit på dig, jag kommer aldrig mer kolla åt ditt håll, det kan du fetglömma. och du, du behöver inte ge tillbaka alla pengar du lånat av mig för att betala igen alla som du lånat av tidigare. jag vill inte ha pengar från dig. jag vill varken se eller någonsin nudda vid dig igen. Och det här med att du tänker ta livet av  dig? du härmar bara alla andra med att säga så för att få uppmärksamhet! jag tror aldrig i livet att du skulle göra något sånt. du vågar inte för du är för feg. men gör det du, du förlorar iget.. du har inget förlora. du har sumpat hela din famlij och alla dina vänner och vem varnade dig för ett år sen?  jo jag. jag hat alltid funnits där när alla har hatat dig men när du beter dig såhär så orkar jag inte med ´dig mer. hoppas du flyttar eller nåt för annars blir det synd om dig. alla här hatar dig och vet vad du är för något -falsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0